Det går bra nu!

Tack för alla fina och stöttande kommentarer! är verkligen berg och dalbana i humöret.

Nu är några delar av bikinin klar som Annkathrin sytt, blev otroligt nöjd med passform på bikinitrosorna, tusen tack!!! =) Kommer bli så snyggt, färg avslöjar jag såklart inte, om ni vill veta det så får ni ha er till Battle of scandinavia ;) Efter jobbet var jag på återbesök hos Xtreme Beauty där fina Maria gjort mina naglar tävlingssnygga. Här på deras blogg kan ni kika in på lite nagelinspiration som tjejerna på salongen har gjort. Blev lite oplanering med maten och blodsockret hann sjunka ordentligt då jag var påväg därifrån, kom på att jag hade matback kvar i väskan, fick tipset om att alltid ha bestick i väskan av Emelie, såklart så hade jag inte det, så lite kall alaskan pollock utanför statoil i dimman fick det bli, med fingrarna! hahah, ja vad gör man inte då man är hungrig? hoppas ingen såg mig! Pappa kom sedan och plockade upp mig för att handla, världens bästa pappa! Nu är frys och kyl fulla :)

Lägsta vikt idag och jag blir bara hårdare och hårdare i kroppen. Har kvar ork och får fortfarande bra tryck under mina pass. 

Nu jag ska äta godaste kvällsmålet som blir...... smält glass!!! vispa upp äggvitor och tillsätt kolozzeums whey gammeldags vanilj = smält glass. sjuuuuukt gott.



Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så grym! Tror det kommer gå riktigt bra för dig på Battle. Jag undrar vilket kaloriintag du har på en dag och om du ökar något på en träningsdag? Hur har du det med fördelningen på protein, kolhydrat och fett? Jag håller nämligen på med min första deff och behöver lite inspiration för att hitta mitt ultimata upplägg.



/ Frida

2012-03-22 @ 09:59:43
Postat av: freja

Frida: Jag började på 1700, sen äter jag inte efter något schema längre. Kör på känsla och kollar i spegeln. Googla runt lite eller sök upp någon som kan lägga upp ett schema åt dig om du är osäker =) lycka till!

2012-03-22 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0