Grinattack!

Sista benpasset avklarat.... konstig känsla! Då jag kört klart fortsatte jag med lite mage, och då jäklar kom det tårar! satt och snyftade och grät samtidigt som jag höjde vikterna i crunches med rep. Vet inte varför jag alltid bölar under mina benpass, är väll så inställd på att de ska vara så sjukt jobbiga? Nåja, då jag gick från gymmet glömde jag även min shaker kvar, min favorit... Hoppas att den är undanstoppad till imorgon. Grät lite mer och ville bara ringa till någon som gjort detta som förstår hur det är, har ju ingen coach som skriker på mig och säger åt mig att skärpa till mig. Jag blir arg för att folk inte förstår att hur mycket jag än vill äta middag/lunch med dom, så kan jag inte det. Vill bara gräva ner mig och försvinna för att slippa vara så otrevlig mot vänner och familj. Huvvaligen på mig! Att tävlingsdieta är ingen dans på rosor..

Nu till något lite mer roligt: jag är veckan bodyfitness-profil hos Petra Kardell :-D http://petrakardell.shapemeup.se/2012/03/19/veckans-bodyfitnessprofil-16/




Kommentarer
Postat av: Helena

Kämpa på!!

Du är ju så nära!

Du är jättesnygg!!

Kram från Habo

2012-03-19 @ 21:09:04
Postat av: Madelene

Snutteruttan, kom över till mig och grina lite över en kopp thé :) Miss yoU!

2012-03-20 @ 08:41:24
Postat av: Natalie

<3 <3

Hjärtat, kämpa vidare och var så jävla stark som bara du kan vara!! Du kommer klara det här och du kommer KROSSA, det vet jag!



ÄLSKAR DIG!

2012-03-20 @ 09:53:20
URL: http://natalieniska.blogg.se/
Postat av: Sara/LUCHA

Kram på dig! du är superstark som klarar det utan coach och du kommer växa i dig själv som få! Kolla bara skillnaden på dig i kunskap & lärdom jämfört med förra året. allt komme rkännas så mkt bättre sen när du sitter med pokalen i vardagsrummet & kollar på den samt nå kolisar att mumma på i handen :) stoltare än få! kör hårt nu! sista ruschen! vi vet att du får vara grinig just nu ;)

2012-03-20 @ 10:29:35
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: zahra

Kom igen! Du klarar det! Bara ett tag kvar nu. Hejar grymt som fan på dig! Fortsätt kämpa!



Styrkekram

2012-03-20 @ 15:13:09
URL: http://ensamtjejpagymmet.shapemeup.se
Postat av: Madelene

Tack :-) Ja det är ju tungt som fn men de bränner ju mycket! Nu gäller det bara att få igång löpningen också och tycka det är lika roligt. Snart barmark då kan vi dra morgonrundor! Ska vi anmäla oss till loppen?

2012-03-21 @ 06:36:43
URL: http://madelenelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0