Lycka

Jag älskar sol och mina underbara vänner :-) Sikken bra dag jag har haft! Började dagen med en långpromenad runt sjön med Madde för att sedan avnjuta min GODASTE frukost. Gröt med Fairings complete 3 protein blåbär/vanilj, Madde är nog lika stort fan av den nu också ;-) Drog på mig vanliga kläder och nyklackarna för att ta en fika på stan med några vänner man inte träffat på länge, sedan dagens obligatoriska; träningspass. Blivit överöst med komplimanger idag... är det vädret som gör det? Fick höra vilken utstrålning jag har, vilken hållning och att jag drar till mig blickar...ja, jag bara suger in allt och tackar&bockar :-) 

För övrigt: finns det någon vänlig själ där ute som vill hjälpa mig med bloggdesign?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Söto, du är ju min lilla solstråle :) Skriv till min syster ang bloggdesign :) kramis

2012-03-03 @ 18:02:29
URL: http://mdlns.wordpress.com
Postat av: Anna J

Tycker det är så svårt att fika på stan, finns aldrig något som inte är en sockerbomb. Vad fikade du med då du är på diet?

2012-03-05 @ 08:53:47
Postat av: freja

Anna J: Ja! Det borde finnas ett proteinfik med bra fika... Off season brukar jag ta med mig en Healthbar från Fairing och ha till kaffet, on season är bara kaffe fika för mig!

2012-03-05 @ 20:57:45
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: my

Hej =) Du är grymt duktig och har bra fysik!

Kan du inte lägga upp vilka övningar du kör på en vecka?



Mvh My

2012-03-05 @ 22:03:06
URL: http://mys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0