Mina kosttillskott och mitt kostupplägg

Nu då jag nästan nollat kolisarna frågar många vad jag då äter för något, har ju även uteslutit mejeriprodukter nu. Så tänkte ta och skriva upp hur en dag ser ut nu. Jag väger ingenting längre, inte heller mig själv utan ser hur det ser ut i spegeln!

*Är väldigt noga att hela tiden få i mig aminosyror, blir ca 5 drinkar om dagen.
*Ännu nogrannare att få i mig fetter så som cla och omega 3
*Minskar ner på koffeinet för att inte stressa upp kroppen
*Massor av L-glutamin (går alltid omkring med en shake aminorush och l-glutamin)

"Fairings Essential Amino Rush är en produkt som kombinerar det allra senaste från forskningen på muskelarbete och återuppbyggnad."

07:00 Mineraler, omega 3, cla och ALA+
08:00 4 äggvitor, halv avokado
11.30 Tonfisk/torsk med grönsallad, äggvitor och avokado
14:00 Äggvitor och lite nötter 
Innan träning: Aminorush (som jag även dricker under och efter passet)
Efter träning: Tonfisk/torsk med äggvita och broccoli
21:00 Kvällsmål: Ibland lyxar jag med proteinpannkaka som jag gör på 1 ägg+2 vitor och kolozzeums vassleprotein päron/vanilj. Annars blir det torsk med gurkstavar och selleri.
Innan läggdags: Zova från fairing health solutions (RÄDDAREN UNDER DIET)







"ALA+ innehåller en väldigt intressant kombination antioxidanter, vitaminer, mineraler och naturliga örter som i vetenskapliga studier har visats påverka kroppens förmåga att hantera kolhydrater"


"Dagens stressiga livsstil och hektiska vardag har medfört att många har svårt att varva ner efter jobb och barnens allt senare kvällsaktiviteter. Vi får svårt att slappna av och koppla ifrån när det är dags att avsluta dagen och hamnar därmed lättare i en ond cirkel med kort och ytlig sömn och morgontrötthet dagen efter. Zova är ett riktigt ”knockouttillskott” i lättupptaglig välsmakande pulverform utan artificiella smaktillsatser. "



Kommentarer
Postat av: åsa

Intressant! Tack för att du delar med dig. Det är en tuff diet!

2012-03-17 @ 23:25:32
Postat av: Anna J

Tack för att du delar med mig, uppskattar sådana här inlägg. En fråga om alla äggvitor du äter. Hur tillagar du dem?

2012-03-19 @ 08:47:35
Postat av: freja

Anna J: Jag kokar dem, eller gör äggfluff pådem =)

2012-03-22 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0