Tävlingsdiet

Läste ett väldigt bra inlägg av en fitnesstjej som även hon går på tävlingsdiet nu.. Ett inlägg om att de flesta nog inte förstår hur svårt det är och hur mycket det krävs av en att gå på en sån här extrem diet! Hur många omprioriteringar man behöver göra och hur mycket diciplin och vilja som behövs. Jag väljer det här och trots hur mycket jag än skulle vilja trycka 2 st ben & jerrys så gör jag det inte, det kan jag ju göra när som helst annars, eller hur? Men just nu är målet viktigare, jag petar i mig min kyckling/torsk 3 gånger per dag och ja, jag är less på att äta samma hela tiden, men man gör det för enkelhetens skull. I slutändan kommer det att vara värt det för att en dag få stå där och vara otroligt nöjd över vad jag lyckats med, det är på så sätt man växer som människa.




Nu ska jag fixa helgens matbackar, 3 kg osaltad alaskan pollock och torsk med dill.






Kommentarer
Postat av: Madelene

Du är min inspirationskälla gumman! Keep up :)

2012-03-08 @ 22:06:06
URL: http://mdlns.wordpress.com
Postat av: Anna J

Imponerad över disciplinen du har. Samtidigt ser man ju ett det ger resultat. Vad äter du till torsken? Hur många gram tork per måltid?

2012-03-09 @ 08:54:15
Postat av: freja

Anna J: Tack =) jag äter bara torken som den är, olika mängd beroende på hur hungrig jag är ;)

2012-03-13 @ 13:16:29
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0