Teamträff med Fairing

Vet inte var man ska börja, har haft så otroligt roligt och fått massor av ny inspiration och motivation! På lördag landade jag på arlanda och blev uppplockad av Lasse. Hela lördagen gick åt till att bli filmad med Emelie till något som ni kommer att få se senare efter tävlingen ;-) Anlände till Sandra Lind och Brani där vi mös på med yello och mello. Höll mig vaken till 10 då jag tvärslocknade. 

Söndagen har spenderats på Fairings gym i Järfälla med alla fina teamkamrater. Teamchef Maria Eriksson hade bakat proteinmuffins och det bjöds på bars i massor. Jag provsmakade faktiskt en liiiiten bit av Fairings nya päron/vaniljbar, sjukt god! Blev mycket prat, många tips, poserinsträning, t-walkträning, intervjuer och filmning. Har fyllt på motivationsförråded helt nu och är mer taggad än nånsin. Längar till att få stå på scenen riktigt mycket!!! =)

Som ni vet har jag klagat på mardrömmar och dålig sömn, jag sover ju bara 20 minuter åt gången vilket stressar upp kroppen ordentligt... Emelie tipsade då om produkten Zova från Fairing health solutions:

" Zova är ett riktigt ”knockouttillskott” i lättupptaglig välsmakande pulverform utan artificiella smaktillsatser. Zova stöttar nervsystemet genom sin speciella synergistiska blandning av vitaminer och mineraler och bidrar till en avslappnad sinnesstämning och en positiv återhämtningsprocess i kroppen"



Kommer prova denna i 3 veckor och recensera den!

Kommentarer
Postat av: anna

Sömnproblemen beror ofta på att kroppen ihar fått förlite näring under dagen, Många anorektiker har detta problemt och jag har själv haft det. Kan det kanske vara din tävlingsdiet som orsakar sömnpromlemet?

2012-03-13 @ 00:58:47
Postat av: freja

Anna: är fullt medveten om att det är dieten som är problemet, man får göra det bästa av saken och hoppas på att produkter ska kunna hjälpa mig :)

2012-03-13 @ 13:14:46
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0