helg!

Underbara helg... Fick även leverans från sponsorerna idag med protein och tapout-kläder. Sitter grymt snyggt och jag älskar att de är så färgsprakande =) 



Har gått så bra med träingen idag så fick bli två pass. Rygg på förmiddagen med Sofia och sedan bröst på eftermiddagen. Sitter nu och njuter av de godaste pannkakorna jag ätit! Då jag provade på LCHF så köpte jag hem mandelmjöl och kokosflingor, vilka var super att ha i prottepannkakorna. Få kolhydrater, bra med protein och lagomt med fett. Å vad jag tänker tillbak på då mamma bakade de där goda rutorna med kokos på då man var liten!



Proteinpannkakor
½ dl mandelmjöl
20 g av valfritt fairing sloow protein (jag använder vanilla ice cream)
1 ägg + en äggvita
1 msk grädde ;-)
Vatten att späda ut med.
Äggfluff med kokos:
2 äggvitor + 15g sloow vanilla ice cream + 1 msk kokosflingor.


Kommentarer
Postat av: Christian

Tjena. Kan tänka mig att det är skönt att kunna leva normalt nu när tävlingarna har varit. Jag har en fråga till dig angående kosttillskott.



Jag äter just nu Kre-Alkalyn och BCAA+ från Fairing och har nu köpt till Rage Nitro som en PWO. Jag är inte så duktig på sånt här än så länge men, ska jag fortsätta äta Kre-Alkalyn eller räcker det med den som är i Nitro´n?

Målsättningen med träningen är att bygga volym om det spelar roll... =)



Tack på förhand!

2012-05-12 @ 18:37:31
Postat av: Freja

Hej Christian! Rekommenderar att köra båda två, det är ett annat kreatin som heter monohydrat i rage nitro. Ett tips är att ta kreatinet med snabba kolhydrater då det tas upp snabbare.

2012-05-15 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0