Regn å rusk

igår var det strålande väder och det blev en tidig morgon med 30 min intervaller uppför ormberget med 15kg packning. Tog sedan och väckte en något bakfull Diana ;-) och tog några koppar kaffe innan vi traskade in till stan för att leta henne nya träningskläder! Idag är vädret inte lika härligt utan jag vaknade till att det susade i fönstrerna av blåsten och massa regn... Tänkte hinna med ett gympass innan jobb 12-22, men jag håller mig nog inne i detta väder! Istället blev det en god kaffe latte a´la proteinfluff och nyhetsmorgon.



Föresten, då jag var på willys slängde jag ett öga på deras nya mjölk med 30% extra protein, 500ml för 14 kr eller något? Kunde inte låta bli att skratta åt näringsinnehållet på denna som är 4,5g / 100ml, då vanlig röd mjölk innehåller 3,5g/ 100ml.. Ja, 30% på 3,5g är ju inte mycket.. Dessutom var det en väldans massa mjölksocker i den.




Kommentarer
Postat av: Linnéa Johansson

Grym du är bruden! Och bra blogg:-)!

2012-05-15 @ 17:00:29
URL: http://linnealive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0