Kvällsform




Kommentarer
Postat av: Ulven

Mye krut i dig kvinna! :)
Gillar din lilla motiverande bild med!
/Ulven

2012-11-20 @ 12:26:20
Postat av: Jenny

Du är fantastisk!
Drömkroppen! Skulle kunna äta bajs för att se ut som du gör nu!

2012-11-20 @ 13:38:55
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Fidelli

Hej! :-) Jag har en fråga till dig! Jag läste lite om vad du brukade äta på din diet. Lät mycket spännande. Du är duktig som bara tusan och har en kropp värd att dö för. Men jag undrar bara lite nyfiket..
När du berättade att du har äggvitor till mellanmål, hur gör du med dom då? Dricker dom rätt av? Haha :-)
Och sen till kycklingen. Hur mycket kycklig äter du på en dag ungefär? Kyckling är nästan det enda jag själv äter då jag inte gillar fisk så mycket. Därför tänkte jag bara kolla lite med dig hur mycket man bör få i sig?

Tack på förhand!

Fidelli

2012-11-21 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0