Lyckligt lottad..

..som har så fina vänner och människor omkring mig!! ni är guldvärda. Natalie som skrek åt mig att fortsätta då tårarna sprutade på senaste benpasset. Agnetha som går med mig i regn och rusk och alltid ställer upp. Ja ni vet vilka ni är, mina fina stjärnor <3

Fick även ett mail från Hanna Skarström som skrev ett gulligt mail till mig:

"Det är helt galet vad bra du är!!! Jag och mamma satt och tittade på BF tävlingar förut för att hon skulle få en liten "inblick" i vad tävlingarna handlade om. Då var du med och mamma säger åh vad söt den tjejen var och pekade på dig :):) Jag sa det tycker jag med! Hoppas du vinner din klass jag håller tummarna för dig! :):) Kram"

Det betyder så mycket och ger en massor av motivation att höra att man inspirerar andra! Hanna ska ställa upp på lucia och är även en av deltagarna i talangjakten 2012. Jättesöt tjej och jag tror det kommer gå jättebra för henne på luciapokalen!

Birgitta Wiik gav mig även en utmärklese som en av hennes favoritbloggar, vilket är superkul att höra. Tusen tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0