Favoritstunden på dagen

Är det bara jag som älskar musikintrot till nyhetsmorgon på TV4 och ser programmet varje dag? En kopp kaffe och morgonkardion precis gjord! Love it.. 

45 min spinning och 15 min mage avklarat på gymmet. Nu kommer jag lägga på 1h kardio om dagen i 4 veckor fram för att chocka kroppen som få viktplatån att släppa. Även massage är bokat för att försöka sänka mina kortisolnivåer (stresshormoner som gör att fettet på kroppen ofta inte vill släppa). 

Tog lite bilder på min magträning då jag var själv på gymmet, så kommer ett inlägg om vilka övningar jag oftast kör ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tips på bra magövningar skulle vara toppen! Ofta den muskelgruppen man(jag) glömmer bort :)
Superbra blogg, heja! :)

2012-10-10 @ 10:24:22
URL: http://angelical.shapemeup.se
Postat av: Yonz

Du säger god morgon, här på USAs västkust säger vi god natt.

Harne gött, kämpa på mot dina mål!

2012-10-10 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0