Feel the rush!

Min favoritprodukt från Fairing, aminorush! Speciellt smaken pineapple splash som nu även också finns som BCAA. 

  • Muskeluppbyggande.
  • Påskyndar återhämtningen.
  • Stimulerar hormonproduktionen.

Essential Amino Rush innehåller essentiella aminosyror  i en proportion som speglar muskelns sammansättning och är den sammansättning som används i vetenskapliga studier. Det studierna visar är att så lite som 6-10 gram stimulerar muskeproteinsyntesen kraftigt. 


Det som skiljer Essential Amino Rush från andra liknande produkter på marknaden är att den även innehåller aminosyran L-arginin. L-arginin har en stimulerande effekt på utsöndringen av tillväxthormon och insulin samtger ett ökat blodflöde genom att bildande av kväveoxid, NO. 


Essential Amino Rush kan med fördel tas vid upprepade tillfällen runt träning för ytterliggare maximera uppbyggnaden och återhämtningen. Att förse kroppen med essentiella aminosyror före träningen är till och med effektivare än att enbart göra det direkt efter träningen. För ytterliggare effekt kan du kombinera Essential Amino Rush med snabba kolhydrater efter träningen. Detta minskar nedbrytningen av muskelprotein som normalt sker efter ett träningspass.



L
äs mer genom att klicka på bilden.







Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Du är så sjukt grymm lycka till nu när du ska tävla kommer säkert gå sjukt bra som vanligt ;)

Tänkte fråga om du springer nå intervaller el så under din diet?

Jag har lite tidsbrist och ska jag ta pw så går de bort 60 min är de bättre att springa te.x backintervaller istället på ca 20 min?

Mvh//Malin

Svar: Hej och tusen tack =) jag springer intervaller ganska ofta då jag gillar att effektivisera min träning, sparar på tid med =)
Kram
Freja

2012-10-13 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0