Höstmys

Pratat med min fina teamkamrat Pia Jansson på morgonen och hon har fått mig att släppa alla nojor som jag har angående formen. Vill ju alltid vara rippad och hård långt i förväg, men det är ju ändå på lucia formen ska toppas ;-) 

Tog mig en kort promenad för att se solen i morse, gudomligt väder!!! Vaknade upp med världens huvudvärk trots att jag sovit som törnrosa, konstigt... Förbi Willys och handlade; man går med raska steg mot mejerihyllan för kvarg och sedan till frysdisken för kyckling/torsk, haha. Man tittar inte ens på något annat :-) Lätt då man enbart äter samma nästan. För omväxlingens skull köpte jag färsk kycklingfilé som jag kokade i timjan, hönsbuljon, salt och nsvartpeppar för att sedan tillsätta vitkål. Mums för varm, salt, proteinrik mat! 

Tips för de som vill tugga på något om kvällarna: vitkål, blomkål med grillkrydda ;-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0