Höstnaglar och -8cm

Nu är det lappar överallt! Demensen har kommit... Ställde klockan på 7 och körde kardio 1h på gymmet då jag var stensäker på att jag började 11. Efter ett tag kom jag på att jag förväxlat dagar och jag börjar 15 idag!... Jaha, döda 8 timmar då.. Jag älskar att stiga upp i tid och få saker gjorda, är lätt man tar för lång somorgon då man vet att man börjar sent. Tog en sväng förbi mor och sedan tillbak till gymmet för ett kort styrkepass. Mötte sedan upp min kära vän Agnetha för surr och lunch på Mat & prat. Såklart så specialbeställde besvärliga jag och det blev en räksallad utan allt förutom äggvitorna, räkor, sallad och  tomat - mums för räkor!! 



Dagsformen till höger, sakta men säkert blir det bättre och hela -8cm i midjan sedan 20 augusti.



Sedan ringde jag upp Maria på Xtreme beauty för att kolla nageltid, mina som Emilia gjorde hade hunnit bli en låång utväxt på så det var dags för en uppfräshning! Snacka om att det är fint och folk läggerf verkligen märket till då man har nya naglar. Jobbar mycket i kassa då jag står i receptionen så de glittrar och blänker så fint så :-) Många fina kommentarer. 

Lät Mia leka med deras nya höstfärger som de fått in, en teracottafärg och en grönskimmrig med lite extra guldfärg, hur snyggt blev inte detta ?



Dessa 2 färger i mitten användes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0