Längtan efter jan tana och scenen

 
Bikinifärg bestämd, kommer bli så sjukt snyggt ;-) Längtar nå så kopiöst på att få tävla och kände avundsjukan i helgen då atleter gick i toppform, brunsprayade och utsvultna..

Dieten går bra än så länge och Sandra Lind kommer coacha mig mot lucia med stenkoll på mig. Raraste tjejen i världen och så omtänksam <3 

Har just avslutat ett 11 timmars jobbpass så ska bara dricka upp min dietglögg och sedan bums i säng.. Har bokat massage i morgon vilket jag kan säga är mycket välbehövligt, ont i varenda muskel på min lilla kropp. 




Kommentarer
Postat av: ant

helvete vad vacker du är!

Svar: well thank you! :-))
Freja

2012-10-09 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0