100% ren hårdträning

Iklädd i min antidoping tröjja rev jag av veckans första benpass efter min hemska förkylning. Konturerna börjar komma fram och framsida lår och hela benen har klart förbättrats! De är grymma om jag själv får säga det :-D Lördag igår, vilket innebar fyllardag för mig. 400g godis, äpple, massa havregryn och godsaker, vill inte veta vad vågen står på idag..... Dock så ska den förhoppningsvis gå nedåt till på måndagens invägning!




SM närmar sig, och så även VM där min teamchef Maria Eriksson ska ställa upp. Här har ni alla duktiga Team Fairing atleter som kommer att tävla http://mariaeriksson.myshowroom.se/team-fairing-atleter-pa-sm/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0