Kost under diet

Jag vet att många tycker att det är spännande att veta vad jag stoppa i mig under dieten, såhär kan en dag se ut för mig :-)


Innan PW: svart kaffe och aminorush
Frukost: Lättkesella, hallon, omega 3
Mellis: Äggvitor
Mellis: Lättkesella med hallon
Lunch: Kyckling med avokado och sallad
Innan träning: Riskakor med honung, rage, aminorush
Efter träning: Aminorush
Middag: kyckling med avokado och sallad
Kväll: Lättkesella med sloow protein, äggvitor och glutamin.


AMINORUSH, SLOOW PROTEIN, RAGE,EXTREME, OMEGA 3, GLUTAMIN - Info om dessa hittar ni på Fairings hemsida, resten av allt jag äter finns på ICA :-) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack va gullig du är som delar med dig, och va snabb du var på att svara :)

Uppskattas verkligen :)

Du får gärna dela med dig av fler träningsbilder och filmklipp från gymmet och du käner för de .
Är alltid kul för oss läsare att se :)

Mvh//Malin

2012-09-20 @ 09:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0